Arvon humanistit,

lämpimästi tervetuloa Turun yliopiston humanistisen tiedekunnan opiskelijoiden edunvalvontajärjestö Humanitas ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen. Syyskokous järjestetään tiistaina 20. marraskuuta klo 18 alkaen Janus-salissa (Kaivokatu 12). Jokaisella humanistisen tiedekunnan opiskelijalla on kokouksessa läsnäolo- ja puheoikeus, mutta äänivaltaa käyttävät Humanitaan jäsenjärjestöjen paikalla olevat edustajat. Kokouksessa on tarjolla kahvin ja teen lisäksi pientä purtavaa.

Jokaisella jäsenjärjestöllä on käytössään yksi ääni, joten jokainen jäsenjärjestö valtuuttaa kokoukseen yhden (1) äänenkäyttäjän. Viestini liitteenä on valtakirja, jolla jäsenjärjestö valtuuttaa edustajansa ja joka tuodaan mukaan Humanitaan syyskokoukseen.
Syyskokouskutsun ja esityslistan lisäksi liitteinä ovat hallituksen esitykset vuoden 2019 toimintasuunnitelmaksi ja talousarvioksi.

Toimintasuunnitelma ja talousarvio hyväksytään syyskokouksessa, minkä lisäksi yhdistykselle valitaan hallitus vuodelle 2019. Puheenjohtajan ja taloudenhoitajan lisäksi valitaan 48 hallituksen jäsentä sekä 23 varajäsentä. Kunnianhimoisen ja vaikuttavan edunvalvonnan sekä oppiaine- ja laitosrajat ylittävän yhteishengen takaamiseksi hallitukseen tarvitaan innokkaita toimijoita tiedekunnan kummaltakin laitokselta.

Lisätietoa hallitustoiminnasta voi kysyä allekirjoittaneelta tai Humanitaan hallitukselta (humanitas-hallitus ät lists.utu.fi). Lisäksi 12.11. järjestetään Humanitas tutuksi! -ilta?, jossa esitellään eri hallituspestejä ja kerrotaan hallituksen toiminnasta. Hallitusehdokkaaksi lähteminen on mahdollista, vaikka ei pääsisi paikalle kokoukseen  tällaisessa tapauksessa ole yhteydessä allekirjoittaneeseen!

Nähdään syyskokouksessa!

Parhain terveisin